Sou a: Inici / Notícies / Novetats del Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa.

Novetats del Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa.

www.upc.edu/sri
(apartat "noticies" de la portada).
Per a la vostra comoditat, al costat de la informació us indiquem el termini de presentació de sol·licituds per a cadascuna:
-  Beques 'El Futur de les TIC' Huawei  per a estades d'estudiants durant 2 setmanes a la Xina.(fins al 5 de juny)
- Beques de recerca doctoral a Nova Zelanda 2015  (fins al 15 de juliol)
- Beques del Govern de Mèxic per a estrangers 2016: beques per estades de mobilitat, recerca, fer Màster, Doctorat, especialització a Mèxic  (fins al 31 d'agost)
- Beques de recerca al Japó, Fundació Canon a Europa  (fins al 15 de setembre)
Mitjançant aquest missatge us informem que s'han publicat les següents informacions al web d'aquest Gabinet: www.upc.edu/sri (apartat "noticies" de la portada).
-  Beques 'El Futur de les TIC' Huawei per a estades d'estudiants durant 2 setmanes a la Xina.(fins al 5 de juny)
- Beques de recerca doctoral a Nova Zelanda 2015 (fins al 15 de juliol)
- Beques de recerca al Japó, Fundació Canon a Europa (fins al 15 de setembre)