Setena edició de la Hackaton Cassini a l'EETAC i l'EEABB

04/09/2024

La hackató Cassini, iniciativa de la Comissió Europea per fomentar l’esperit empresarial dins del sector espacial, va tancar el passat diumenge a Catalunya la seva 7a edició, enguany centrada en la sostenibilitat i la transició verda. L’edició catalana de la hackató ha recollit 10 projectes orientats a aquesta temàtica i hi han participat 49 persones.

L’edició catalana de la hackató ha estat organitzada conjuntament per la Fundació Privada Knowledge Innovation Market, l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC), l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) i la Cambra de Comerç de Barcelona. Així mateix, ha comptat amb el suport del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Càtedra INCIBE i la Universitat de Girona (UdG).

Més info aquí