Sou a: Inici / Notícies / Ara UPC. S’inicia una campanya publicitària a la ràdio, l'autobús i estacions de metro i de Renfe

Del 9 al 29 de juny la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) duu a terme una campanya publicitària de la marca UPC en la xarxa d’autobusos i metro de l’àrea metropolitana de Barcelona, en 25 estacions de Renfe-Rodalies Catalunya i en diferents emissores de ràdio. Amb el lema ‘Ara UPC’, la campanya es realitza per posicionar la marca UPC i promoure els estudis de grau i màster.
La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha iniciat una campanya publicitària de la marca UPC en la xarxa d’autobusos i metro de l’àrea metropolitana de Barcelona, i 25 estacions de Renfe-Rodalies Catalunya. La campanya, amb el títol ‘Ara UPC’, també es podrà seguir a través de diferents emissores de ràdio (Rac 1 i Flash FM), i es durà a terme del 9 al 29 de juny coincidint amb les proves de selectivitat, la preinscripció de graus universitaris i el final del període de preinscripció dels màsters universitaris de la UPC. L’objectiu és posicionar la marca UPC i promoure els estudis de grau i màster entre el futur i actual estudiantat universitari.

En el marc d’aquesta campanya, i amb l’objectiu d’incrementar el seu abast, s’ha organitzat un sorteig a través de la xarxa social Twitter, sota l’etiqueta #AraUPC. El sorteig vol ser una eina de difusió i, al mateix temps, de potenciació i notorietat de la marca UPC en aquesta xarxa social.

Aquestes activitats s’inscriuen en el marc del ‘Pla de promoció dels estudis de grau i màster 2014-2015’, que coordina el Servei de Comunicació de la UPC. L’objectiu d’aquest pla és promoure, coordinar i desenvolupar les accions de promoció i les activitats adreçades a informar i orientar els futurs estudiants que volen accedir als estudis de grau i màster universitari de la UPC i captar nou estudiantat per a la Universitat.