Sou a: Inici / Cienciatec / Activitats / Primaria / Cicle de preguntes interessants Mini UPC

Cicle de preguntes interessants Mini UPC

Resolent les preguntes dels i les més joves.

youtube Més vídeos AQUÍ

Impulsem una iniciativa de divulgació de ciència i tecnologia adreçada al col·lectiu més jove, especialment dirigida a l'etapa de l'educació infantil i primària: El Cicle de Preguntes interessants- MiniUPC. Hem col·laborat amb algunes entitats i centres educatius plantejant-nos resoldre les seves preguntes. Són qüestions que parteixen d'explicacions més científiques i tecnològiques, però que es poden parlar des d'un punt de vista més amè, amb un vocabulari que les faci comprensibles. Fem accessible el coneixement a tots els nivells.

Apropar la Universitat al món de la primària és un dels nostres objectius, per començar a despertar les vocacions i les motivacions des de les primeres etapes de creixement dels infants, connectant tots els agents que estem implicats en l'educació perquè això sigui possible.

A continuació teniu disponible alguns dels vídeos que hem preparat en resposta a algunes de les preguntes dels infants:

Escola Lluis Vives de Castelldefels:

Classe de la Valentina Tereshkova de l'Escola Mansuet on els nens i nenes pregunten als nostres experts i expertes sobre l'espai:

També hem col·laborat amb el Club de Lectura de la Biblioteca de Cervelló i amb l'Escola Riera de Ribes contestant a un grup de cicle mitjà i superior de primària la pregunta interessant Per què els astronautes perden massa muscular a l'espai i quines són les seves conseqüències?

Si voleu participar en aquesta iniciativa podeu enviar-nos un correu electrònic a l'adreça Us recordem que els àmbits d'expertesa i coneixement de les nostres Escoles, l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels -EETAC i l'Escola d'Ènginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona -EEABB són l'aeronàutica i l'aeronavegació, les telecomunicacions, els drons, la telemàtica, els biosistemes i l' agricultura, el paisatgisme i l' agroalimentària .