Sou a: Inici / Els Serveis / CBLTIC / Manuals / Iniciar sessió en Visual Studio Community 2019

Iniciar sessió en Visual Studio Community 2019

Visual Studio Community 2019 és una eina de programació gratuita que requereix, després dels primers 30 díes d'ús, iniciar sessió amb un compte Microsoft per poder treballar amb ella.

Podeu iniciar sessió en Visual Studio Community 2019 amb el vostre usuari i password UPC, que des del 10 de febrer de 2021, també és un compte de Microsoft (més informació en aquest enllaç). El format és:

• PDI/PAS: nom.cognom@office365.upc.edu
  • Estudiants: nom.cognom@office365.estudiantat.upc.edu

A on nom.cognom és el mateix que al nostre usuari UPC o Google i la contrasenya també és la mateixa.

Per fer-ho, arranqueu Visual Studio Community 2019. Us sortirà la finestra per iniciar sessió. Cliqueu a "Account options":

visualstudio01.jpg

En la nova finestra, seleccioneu Accounts i "System web browser" per autenticar-se mitjançant el navegador del sistema operatiu, i accepteu amb Ok.

visualstudio02.jpg

Ara sí, ja podeu clicar a Sign in per iniciar sessió:

visualstudio03.jpg

S'obrirà el navegador, introduiu les vostres credencials Microsoft com s'indica a l'inici del manual i ja podreu treballar amb Visual Studio Community 2019.

Nota: Si tanqueu la finestra del navegador, tal i com us indica, és possible que us torni a demanar iniciar sessió. Deixeu-la oberta mentre treballeu.

Suport i contacte

Obre un tiquet(obriu en una finestra nova) per qualsevol petició, consulta o incidència a l'equip TIC del Campus(obriu en una finestra nova)

També pots escriure a  o trucar al tlf: 93 40 16213.