Sou a: Inici / Esdeveniments / Conferència Setmana de la Ciència: "Artemis: retorno a la Luna"

Conferència Setmana de la Ciència: "Artemis: retorno a la Luna"

Rafael Clemente impartirà la conferència a l'EETAC "Artemis: retorno a la Luna", en el marc de la 27a Setmana de la Ciència.

16/11/2022 de 11:00 a 12:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
El conferenciant, Rafael Clemente, és enginyer industrial i Master of Science, és un apassionat de la divulgació científica. Especialitzat en temes d'astronomia i exploració del cosmos, ha tingut la sort de viure la carrera espacial des dels temps de l'Sputnik. Va fundar el Museu de la Ciència de de Barcelona (actualment CosmoCaixa(obriu en una finestra nova)) i és autor de quatre llibres sobre satèl·lits artificials i el programa Apolo.

La conferència està adreçada a estudiants de 4rt d’ESO i de Batxillerat o Cicle Formatiu de Grau Superior i es farà en llengua espanyola.
Hi podreu assistir presencialment o bé participar-hi via telemàtica. De qualsevol manera, us agrairíem que emplenéssiu aquest formulari(obriu en una finestra nova), per tal de realitzar la vostra inscripció a la conferència. Uns dies abans de la conferència rebreu les instruccions per a la connexió.

El conferenciante, Rafael Clemente, es ingeniero industrial y Master of Science, es un apasionado de la divulgación científica. Especializado en temas de astronomía y exploración del cosmos, ha tenido la suerte de vivir la carrera espacial desde los tiempos del Sputnik. Fundó el Museu de la Ciència de Barcelona (actualmente CosmoCaixa(obriu en una finestra nova)) y es autor de cuatro libros sobre satélites artificiales y el programa Apolo.

La conferencia está dirigida a estudiantes de 4º de ESO y de Bachillerato o Ciclo Formativo de Grado Superior y se hará en lengua española.
Podréis asistir presencialmente o bien participar vía telemática. De cualquier manera, os agradeceríamos que rellenéis este formulario(obriu en una finestra nova), para realizar vuestra inscripción a la conferencia. Unos días antes de la conferencia recibiréis las instrucciones para la conexión.
+info: Web EETAC