Conferència Setmana de la Ciència: "Artemis: retorno a la Luna"

Rafael Clemente impartirà la conferència a l'EETAC "Artemis: retorno a la Luna", en el marc de la 27a Setmana de la Ciència.

Quan?

16/11/2022 de 11:00 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

El conferenciant, Rafael Clemente, és enginyer industrial i Master of Science, és un apassionat de la divulgació científica. Especialitzat en temes d'astronomia i exploració del cosmos, ha tingut la sort de viure la carrera espacial des dels temps de l'Sputnik. Va fundar el Museu de la Ciència de de Barcelona (actualment CosmoCaixa) i és autor de quatre llibres sobre satèl·lits artificials i el programa Apolo.

La conferència està adreçada a estudiants de 4rt d’ESO i de Batxillerat o Cicle Formatiu de Grau Superior i es farà en llengua espanyola.
Hi podreu assistir presencialment o bé participar-hi via telemàtica. De qualsevol manera, us agrairíem que emplenéssiu aquest formulari, per tal de realitzar la vostra inscripció a la conferència. Uns dies abans de la conferència rebreu les instruccions per a la connexió.

El conferenciante, Rafael Clemente, es ingeniero industrial y Master of Science, es un apasionado de la divulgación científica. Especializado en temas de astronomía y exploración del cosmos, ha tenido la suerte de vivir la carrera espacial desde los tiempos del Sputnik. Fundó el Museu de la Ciència de Barcelona (actualmente CosmoCaixa) y es autor de cuatro libros sobre satélites artificiales y el programa Apolo.

La conferencia está dirigida a estudiantes de 4º de ESO y de Bachillerato o Ciclo Formativo de Grado Superior y se hará en lengua española.
Podréis asistir presencialmente o bien participar vía telemática. De cualquier manera, os agradeceríamos que rellenéis este formulario, para realizar vuestra inscripción a la conferencia. Unos días antes de la conferencia recibiréis las instrucciones para la conexión.
+info: Web EETAC