Sou a: Inici / Esdeveniments / Taula rodona amb motiu del Dia Internacional de la dona i la noia en la ciència.

11/02/2020 de 10:00 a 11:30
Sala Polivalent ESAB.
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Ens complau convidar-vos a l’activitat dins del marc del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència d’enguany, organitzada per l’Escola d’Agricultura de Barcelona (ESAB) i per l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), al Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Taula rodona

Què vols ser de gran?: Enginyera!!

Enginyeres i enginyers de diferents generacions, així com estudiantat actual de les nostres Escoles ens explicaran algunes qüestions de la seva trajectòria relacionades amb les diferències de gènere en el món de la ciència i la tecnologia.

Activitat especialment adreçada a estudiantat de 4t d'ESO però oberta a alumnat de totes les edats i al públic en general.

La sessió es podrà seguir en streaming a través de l'enllaç: https://tv.upc.edu/continguts/taula-rodona a la Sala Polivalent de l'ESAB. Podeu inscriure-us AQUI

I si voleu fer-nos arribar preguntes ho podeu fer a través de Twitter amb el hashtag #donesPMT i les anirem responent al llarg de la sessió. Seguiu-nos a @UPCLlobregat