Girls in ICT Day.

16/04/2018

El Campus del Baix Llobregat de la UPC se suma de nou a la iniciativa internacional ‘Girls in ICT Day’, organitzant a l'EETAC una jornada per apropar el món de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a les noies.

En el marc del projecte +NoiesTIC, s’organitzaran tallers i xerrades per a estudiants de secundària i batxillerat a, entre d'altres campus, el CBL.

L’EETAC participa el dia 3 de maig en la iniciativa amb una xerrada-taller que porta per títol "La realitat augmentada i la realitat virtual al teu mòbil", a càrrec de Dolors Royo, professora del Departament d’Arquitectura de Computadors de la UPC.

Girls in ICT, Expanding horizons, Changing attitudes és una iniciativa internacional, que es celebra a més de 150 països de tot el món centrada a crear un entorn global que encoratgi les noies a plantejar-se estudiar carreres de l’àmbit de les TIC. En el decurs del Girls in ICT Day UPC), als quatre campus de la Universitat s’oferiran tallers i xerrades adreçades a l’alumnat de secundària i de batxillerat, amb la idea d’aprofitar millor el talent femení, valorar el treball de les dones en la ciència i l’enginyeria, apropar els estudis politècnics a les dones joves, i incrementar el nombre de vocacions científiques i tecnològiques.

Inscriu-te a l'activitat!!