Sou a: Inici / Notícies / Acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2019

Acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2019

Dimarts 28 de maig va tenir lloc l'acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2019. Aquest guardó es dóna als estudiants que han obtingut la puntuació més alta en cada nivell d'entre els participants del Campus del Baix
Acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2019

El passat dimarts 28 de maig va tenir lloc l'acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2019 a la sala d'actes de l'EETAC. Aquest guardó es dóna als estudiants que han obtingut la puntuació més alta en cada nivell d'entre els participants del Campus del Baix Llobregat al Concurs internacional de matemàtiques Cangur(obriu en una finestra nova). L'Escola Superior d'Agricultura (ESAB) i l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicacions i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) fan possible aquesta distinció.

L'acte va comptar amb la presència de Mònica Blanco, subdirectora de Planificació Acadèmica i Mobilitat de l'ESAB, Marta Berini, presidenta de la Comissió Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques(obriu en una finestra nova), i Aida Peralta, presidenta de l’Aula Sènior de Castelldefels(obriu en una finestra nova).

Els alumnes premiats van ser els següents:

Moltes felicitats!!!