Sou a: Inici / Notícies / Les Escoles del Campus celebren els seus respectius actes de graduació.

Les Escoles del Campus celebren els seus respectius actes de graduació.

L'EEABB i l'EETAC celebren els actes de graduació del seu respectiu estudiantat compartint la il·lusió d'haver acabat els seus estudis.
Les Escoles del Campus celebren els seus respectius actes de graduació.

El divendres, 17 de juny va tenir lloc a la Sala Mercabarna de l'Escola d'Enginyeria Alimentària i de Biosistemes de Barcelona-EEABB l'acte de Graduació de la promoció 2020-21, amb el lliurament de diferents premis i reconeixements.

D'altra banda, l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels -EETAC  va celebrar a l'Auditori Hotel Melià de Sitges l’Acte de Graduació de l'Escola, reunint a les tres últimes promocions: 2020, 2021 i 2022 que es van quedar pendents degut a la situació de la pandèmia.

Enhorabona a les noves graduacions!!