Sou a: Inici / Notícies / Activitats amb motiu del Dia Internacional de la dona 2023

Activitats amb motiu del Dia Internacional de la dona 2023

Les Escoles del Campus del Baix Llobregat i la comunitat universitària organitzen activitats en commemoració del 8 de Març. Us hi esperem!
Activitats amb motiu del Dia Internacional de la dona 2023
Al llarg de tota la setmana tindran lloc activitats commemoratives del 8 de març. Reserveu-vos les cites en agenda:
7-Març: Conferència Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels: Dones a l'espai: Xerrada a càrrec de la Dra. en Astrofísica i professora de l'EETAC, Pilar Gil Pons.
Lloc: Sala d'actes EETAC
Personal extern a l'Aula Sènior, cal confirmació prèvia a: cbl.relacions.externes@upc.edu
8-Març: 10-13h Bikinada Fòrmula Student de l'EETACL'equip de Fòrmula Student de l'EETAC organitza una bikinada durant la qual es podrà participar en una competició responent preguntes al voltant del paper de la dona a l'automobilisme. El guanyador/a rebrà una samarreta del FS TEAM.
Lloc: al costat de la canasta de bàsquet
Concurs online de la BCBL Dia de la Dona: Dones de Ciència. Participa i aconsegueix el teu premi!!
En aquest espai obert de debat, alumnat de secundària i batxillerat plantejarà les seves inquietuds i preguntes fomentant el diàleg obert sobre l'afinitat o no de les noies cap a les carreres STEM.
Dinamitzadores:
Silvia Ruiz, enginyera en telecomunicacions, professora i investigadora de l'EETAC
Marisa Catalan, enginyera en telecomunicacions, investigadora a la Fundació I2cat.
Clara Prats, física, investigadora del grup de recerca BIOCOMSC i professora de l'EEABB.

Lloc: Sala 028-2 EETAC

Inscripcions: cbl.relacions.externes@upc.edu

Del 8 al 18 de març: Exposició de la Biblioteca del Campus "Integrant la perspectiva de gènere en els continguts de la recerca i la innovació", a l'edifici de Campus.
L'objectiu de l'exposició és donar a conèixer i sensibilitzar sobre la importància d'integrar la perspectiva de gènere en la recerca i la innovació, no només per un a qüestió de justícia social, sino també perquè, d'aquesta manera, s'obtenen resultats de més qualitat, validesa i rellevància social.