Activitats per la Universitat Popular a Distància de Ciència i Tecnologia, CasTECHdefels

15/12/2020

Del 16 de novembre al 16 de desembre el Campus i l'Ajuntament de Castelldefels organitzem activitats virtuals per apropar el coneixement, la ciència i la tecnologia a casa teva.

Durant un mes organitzem tallers de programació adreçats a les famílies, xerrades més generalistes sobre dronspaisatgismesmart citiesalimentació sostenible, o cosmètica amb plantes,  i temes d’actualitat com l’economia circular i la digitalització, el 5G o les fake-news.

Aquestes activitats s’allargaran fins el 16 de desembre, emmarcades en una iniciativa més ampla en col· laboració amb l’Ajuntament de Castelldefels que recull l’esperit de la Universitat d’Estiu de Ciència i Tecnologia, CasTECHdefels, ja consolidada al municipi, i que aquest any no es va poder realitzar.

Treslladem i adaptem formats i espais a la nova situació que estem vivint per seguir difonent ciència i tecnologia a la societat.

Consulteu AQUI la graella d'activitats.