Sou a: Inici / Notícies / Article del Diari El Llobregat setembre 2020: avançant cap a la "nova normalitat"

A la secció de coneixement del Diari El Llobregat, les direccions de les Escoles del Campus i la delegació d'estudiantat ens expliquen com han viscut la situació generada arrel de l'emergència sanitària causada pel Coronavirus, així com les perspectives de futur.

Hem aprés a viure amb la COVID-19, i cada dia en sabem més coses d’aquest virus que ens ha recordat que la vida és canvi, i que no hi ha res segur. Amb el sol i les temperatures que segueixen escalfant l’asfalt, esperem la imminent arribada de la tardor, i confiem en què vindran temps millors. Confiem en què aquesta difícil experiència viscuda al llarg d’aquests mesos, més semblant a una pel·lícula de ciència ficció que a la realitat, en permetrà reflexionar i analitzar tot allò que hem de millorar i canviar.

Llegeix l'article complet AQUI