Sou a: Inici / Notícies / Cloenda del curs 2018-2019 de l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC a Castelldefels.

L'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels completa i celebra aquest curs 2018-2019 el seu desè aniversari oferint conferències divulgatives a persones de més de 55 anys sobre ciència, tecnologia, arquitectura i d'altres temes d'interès.
El passat 18 de juny l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC a Castelldefels va celebrar la cloenda del curs 2018-19 al Campus amb la lectura dramatitzada d'una adaptació de l'obra:
"Una nit de primavera sense somni" d'Enrique Jardiel Poncela a càrrec del Grup de Teatre llegit de les Aules.

L'acte, que va comptar amb la presència d'autoritats de l'Ajuntament i del Campus, es va amenitzar amb la participació de la Coral del PMT. Ambdues entitats celebren els 10 anys de la seva creació. Els hi desitgem molts més de bons moments!