Sou a: Inici / Notícies / El Campus del Baix Llobregat se suma a la commemoració del 25N, dia internacional per erradicar la violència contra les dones.

Convidem a la comunitat del Campus a fer un minut de silenci entre les Escoles. Posteriorment la colla castellera Grillats CBL farà la lectura del manifest de la comissió Dones i Ciència del CIC, i acompanyaran el moment amb un pilar casteller.

Amb motiu de la commemoració del 25N, Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones, us recordem que la UPC manté vigent la campanya PROU! digues no a la violència contra les dones i que a tal efecte s’organitzen diferents propostes, convidant-vos a participar-hi.

Al nostre Campus us esperem, dijous 25 de Novembre:

-12h00 minut de silenci i lectura posterior del manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC.  Us animem a sumar-vos al minut de silenci que farem entre les Escoles del Campus.

-12h10 Pilar a càrrec de Grillats del CBL. Com sempre, agrairem qualsevol ajuda a la pinya.

Escoles i facultats de la Universitat se sumen a la commemoració institucional, impulsada pel vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat amb el suport de l’Oficina d’Igualtat, compartint accions o activitats amb l’etiqueta #UPC25N a través dels perfils de les xarxes socials.

Aquestes i altres activitats es poden consultar al web dedicat al 25N, on també s’han publicat recursos de la Universitat per ajudar a eliminar les violències contra les dones i les activitats que les unitats UPC organitzant amb motiu del 25N.