Sou a: Inici / Notícies / Iniciatives en commemoració del Dia Internacional de la Dona 2019

Iniciatives en commemoració del Dia Internacional de la Dona 2019

Amb motiu de la commemoració del 8 de Març, es desenvoluparan una sèrie d' iniciatives al llarg de tota la setmana per visibilitzar els diferents rols que desenvolupem les dones del Campus-PMT
Iniciatives en commemoració del Dia Internacional de la Dona 2019

PARTICIPA PER FER PALÈS QUE LES DONES ESTEM AQUÍ!!

TOTA LA SETMANA (4 al 8 de Març)

• Campanya a les xarxes amb el hashtag #igualtatalPMT
  • El professorat de les escoles del CBL, durant les seves classes de tota la setmana donaran referents de DONES relacionades amb el tema amb implicació de caràcter científic o social.
  • Murals participatius als vestíbuls de les Escoles del Campus per compartir experiències i creativitat.
  • Llibre lila: ubicat al vestíbul de l’Edifici de Campus, per recollir tot allò que voldríem canviar o  millorar de la nostra Universitat, des d'una perspectiva de gènere.
  • Presentació de l'Informe per part de la Biblioteca: Dones amb impacte a l'EETAC i l'ESAB
  • Exposició de llibres sobre Dones i Ciència (del 4 al 22 de març)

Dimecres 6 de Març:

• Empaperada amb fotos (grupals, individuals, ...) de les dones al Campus-PMT amb el lema “On estan les dones?”
  • 11:30 a 12:30:
    • Creació conjunta d'una gran  pancarta gegant participativa  davant de l’Edifici de Campus que es penjarà a la façana de la Biblioteca.
    • Xocolatada vegana a càrrec del col·lectiu dones.enginyeria.CBL amb motiu del 8 de març. Podeu portar pastissos i receptes cassolanes per acompanyar.
    • Les Grillades de la colla castellera faran un pilar.
    • Actuació de les dones de la Coral del PMT (davant escales del bar)
    • Fotografia conjunta de les dones del Campus-PMT

Divendres 8 de Març:

• 12:00: ICFO-Debat Implicit bias and how words matter (Anul·lat)

Dins els actes del Women in Science Month

VAGA FEMINISTA

Des de diferents sectors del campus s'està treballant de manera conjunta per sensibilitzar i conscienciar envers l'equidat i la paritat de gènere. Gràcies a totes i molt especialment a @dones.enginyeria.CBL