Sou a: Inici / Notícies / Innovation Day-UPC Barcelona TECH i Inauguració Espai Empren al Campus.

Innovation Day-UPC Barcelona TECH i Inauguració Espai Empren al Campus.

El pròxim 24 de Gener de 2020, us convidem a l'INNOVATION DAY - UPC BARCELONA TECH, una jornada en la que diferents actors de referència en l'àmbit del desenvolupament i la innovació, exposaran i analitzaran diferents mecanismes i vies de col·laboració amb la UPC, orientats a la generació i transferència de coneixement com element de suport al desenvolupament econòmic i social del territori.
Innovation Day-UPC Barcelona TECH i Inauguració Espai Empren al Campus.

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), Francesc Torres, l’alcaldessa de Castelldefels, Maria Miranda, i el delegat del rector al Campus del Baix Llobregat, Jose Manuel Yufera, seran els encarregats d’inaugurar el divendres 24 de gener, a partir de les 9.30 h, el quart dels Espais Emprèn UPCubicat a l’edifici RDIT (carrer Esteve Terrades, 1), dins del Parc UPC a Castelldefels.

Els espais Emprèn UPC són incubadores de projectes empresarials de base tecnològica en fase inicial impulsats per membres de la comunitat universitària. En aquestes instal·lacions la UPC dóna suport al talent emprenedor d’estudiants, titulats i personal docent i investigador en el desenvolupament de la seva idea de negoci.

La primera moto de trial amb motor horitzontal, unes ulleres de realitat virtual i mixta per a aplicacions laborals, mèdiques i d’oci, i una app per obtenir informació nutricional de la compra realitzada són algunes de les primeres iniciatives de negoci que s’incuben al nou Espai Emprèn del Campus del Baix Llobregat de la UPC, a Castelldefels, i que es donaran a conèixer avui. Un espai de trobada del món de la recerca, l'empresa i el sector públic que potencia la innovació i la transferència de coneixement al territori.

+info: Sala de Premsa UPC