Sou a: Inici / Notícies / Nova edició del concurs Unite!4Future. Inscripcions, del 9 al 31 de gener.

Nova edició del concurs Unite!4Future. Inscripcions, del 9 al 31 de gener.

La iniciativa està adreçada a l’estudiantat per compartir la seva visió de la universitat del futur i els guanyadors podran participar en el Festival d’Estudiants Unite!.
Nova edició del concurs Unite!4Future. Inscripcions, del 9 al 31 de gener.

La nova edició de Unite!4Future proposa als estudiants de totes les universitats, que com la UPC formen part de l’aliança, formar un equip i plantejar una proposta que contribueixi a la vida i les activitats de les universitats i que abordi almenys un dels temes clau per a Unite!: diversitat i inclusió; medi ambient i sostenibilitat; experiència acadèmica, mobilitat i idiomes o digitalització. L’equip haurà de gravar un vídeo explicant la seva proposta i competir així amb altres equips per guanyar una participació en el Unite! Student Festival que tindrà lloc el proper mes de juliol de 2023 a Lisboa.

El principal objectiu del Programa Unite!4Future és atreure la participació d'estudiants de les nou universitats sòcies de l'aliança amb la finalitat de compartir idees creatives sobre el que cal esperar de la universitat del futur. Amb un format de concurs, els estudiants han de configurar un equip amb estudiants d’altres universitats Unite!. L’equip guanyador podrà participar, de manera gratuïta (desplaçament, allotjament i activitats) en el Unite! Student Festival, primer esdeveniment d’aquestes característiques que organitza l’aliança i que tindrà lloc el juliol vinent a Lisboa. Allà els guanyadors podran compartir experiències multiculturals i participar de totes les activitats del Festival i conèixer la ciutat portuguesa.

Requisits de participació

Aquests són els requisits per formar un equip i presentar la candidatura a Unite!4Future:

• Els estudiants han de ser estudiants de grau complet matriculats en almenys una de les Unite! Universitats associades
  • Les sol·licituds han de presentar-se en anglès.
  • Cada equip ha d'incloure estudiants d'almenys 2 universitats sòcies de Unite!
  • La sol·licitud ha d'incloure: el formulari de sol·licitud de l'equip i un vídeo (màxim 10 min).