Sou a: Inici / Notícies / Publicació Calendaris EETAC d'Avaluació14/15-2 i Calendaris Matrícula 15/16-1

Publicació Calendaris EETAC d'Avaluació14/15-2 i Calendaris Matrícula 15/16-1

Ja estan publicats els Calendaris EETAC d'Avaluació corresponents al quadrimestre 14/15-2 i els Calendaris de Matrícula corresponents al quadrimestre 15/16-1
Els teniu disponibles al PORTAL CBL ( cbl.upc.edu >> Els Serveis » Informació i Tràmits Acadèmics ):
ESTUDIANTS NOUS
ESTUDIANTS NO NOUS
Hi trobareu també tota la informació necessària relacionada amb l'ACCÉS i amb la MATRÍCULA.
IMPORTANT! Els estudiants de l'EETAC que no són de nou accés es matricularan els dies  3 o 4 de setembre  per INTERNET.

ESTUDIANTS NOUS
ESTUDIANTS NO NOUS

IMPORTANT! Els estudiants de l'EETAC que no són de nou accés es matricularan els dies 3 o 4 de setembre per INTERNET.