Sou a: Inici / Notícies / Setmana de l'accés obert: Activitats a la Biblioteca del Campus.

Setmana de l'accés obert: Activitats a la Biblioteca del Campus.

Del 21 al 27 d'octubre la Biblioteca del Campus organitza tot un seguit d'activitats relacionades amb l'Open Acces. Si ets estudiant, PAS o PDI pots triar la que més t'interessi!
Setmana de l'accés obert: Activitats a la Biblioteca del Campus.

Sabies que el percentatge d’articles científics en obert a la UPC supera el 75 % i se situa per sobre de la mitjana de l’Estat?

Aquest mes d’octubre s’ha publicat l’informe ‘Medición del acceso abierto en las universidades públicas españolas y el CSIC’, elaborat per CRUE Universidades Españolas, per al període 2014-2018. D’aquest informe se’n desprèn que el percentatge d’articles científics publicats en accés obert en el conjunt de l’Estat és, el 2017, del 50 %, mentre que a la UPC aquest percentatge supera el 75 %, segons dades de l'Observatori de l'Accés Obert de la UPC: 25 punts per sobre de la mitjana espanyola.

Setmana de l'accés obert a la UPC

Del 21 al 27 d'octubre se celebra una nova edició de la Setmana Internacional de l'Accés Obert, que aquest any té com a lema 'Obert per a qui? Equitat en el coneixement obert'. Per aquest motiu, la xarxa de biblioteques de la UPC ha organitzat un seguit d'activitats i iniciatives per difondre la ciència oberta i la importància de l'accés obert a les publicacions científiques.

Amb les etiquetes #OAweek2019 i #OpenAccessUPC es pot fer seguiment, a les xarxes socials, de totes les activitats que s'organitzen.

I concretament les que es fan al nostre Campus: https://apps.bibliotecnica.upc.edu/informacions/BCBL/S534/#novetat-4825

No us perdeu aquesta oportunitat de seguir avançant en el camí del coneixement!