Sou a: Inici / Notícies / Xavier Fàbregas, ha estat elegit director de l'EEABB.

Xavier Fàbregas, ha estat elegit director de l'EEABB.

El professor i investigador Xavier Fàbregas Bargalló ha estat elegit director de l’Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB) de la UPC, amb seu al Campus del Baix Llobregat, en les eleccions efectuades del 26 al 31 de maig, per urna electrònica.
Xavier Fàbregas, ha estat elegit director de l'EEABB.

La candidatura única del professor Xavier Fàbregas ha obtingut el 70,3 % dels vots ponderats, segons els resultats definitius de les eleccions a director o directora de l’Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB), de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), fets públics el 31 de maig.

Enginyer Agrònom per la Universitat de Lleida i postgraduat en Jardineria i Paisatgisme per la UPC, Xavier Fàbregas és professor del Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia. Imparteix docència a l'EEABB des del 1989 i també a l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB).

Des del 2016 i fins ara, Xavier Fàbregras ha estat cap d’estudis de l’EEABB, com a part de l’equip directiu d’Anna Gras Moreu, al capdavant d’aquest centre docent, amb seu al Campus del Baix Llobregat (Castelldefels), des del novembre del 2015.

+info: Sala de Premsa UPC