24/09/2024

El vestíbul de la biblioteca acull la exposició que la Fundació Uriach ha preparat en la qual s'explica la història de les trementinaires. Paral·lelament a l'exposició s'ha programat un taller gratuït: 14/11/24: Taller de cremes i ungüents fets amb herbes (la trementinaire moderna). Impartit per: Olga Gener, de l'EEABB. Horari:18:00 - 20:00. Lloc: Biblioteca CBL. Cal inscripció prèvia mitjançant el següent formulari d'inscripció.

04/09/2024

La hackató Cassini, iniciativa de la Comissió Europea per fomentar l’esperit empresarial dins del sector espacial, va tancar el passat diumenge a Catalunya la seva 7a edició, enguany centrada en la sostenibilitat i la transició verda. L’edició catalana de la hackató ha recollit 10 projectes orientats a aquesta temàtica i hi han participat 49 persones.

24/07/2024

Rodat al Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) i a les instal·lacions de l’Agròpolis —espai experimental orientat a la docència, la recerca i la innovació—, el vídeo fa un símil de l’activitat del curs acadèmic amb el cicle natural d’una collita: arriba el juny i l’estudiantat, el PDI i el PTGAS recullen els fruits d'aquella llavor que es va plantar al setembre.