OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / COMÚ / Matrícula / Beques d'aprenentatge en unitats de la UPC

Beques d'aprenentatge en unitats de la UPC

Els estudiants del Campus es poden presentar a les Beques d'aprenentatge de la UPC.

Aquest tipus de beques solen publicar-se abans de l'inici del curs i del quadrimestre, tot i que es poden publicar en qualsevol moment segons necessitat.

La difusió d’aquestes convocatòries es fa per diferents vies en funció si són:

• Beques UPC. Portal Beques d'Aprenentatge de la UPC. Aquí hi trobareu informació sobre beques que es publiquen a tota la universitat.
  • Beques EETAC. Al Portal ATENEA dins de les seccions Tauler d'Anuncis de l'EETAC i Pràctiques Professionals.
  • Beques EEABB. A la pàgina Web de l'Escola.
  • Als suros de les escoles i de l'edifici de serveis.

Oficina responsable:

Oficina de Recursos