OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Extinció dels Graus en Enginyeria d'Aeronavegació i d'Aeroports

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / EETAC / Accés als Estudis / Adaptació per Extinció dels estudis / Extinció dels Graus en Enginyeria d'Aeronavegació i d'Aeroports

Extinció dels Graus en Enginyeria d'Aeronavegació i d'Aeroports

En aquest apartat trobaràs tota la informació sobre l'extinció dels Graus en Enginyeria d'Aeronavegació i en Enginyeria d'Aeroports. Consulta tota aquesta informació i decideix si t'adaptes al Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials, o bé et convé mantenir-te en el pla d'estudis que curses actualment.

El proper curs 2015/2016 començarà a l’EETAC el nou Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials, que substituirà tant el Grau en Enginyeria d’Aeronavegació com el Grau en Enginyeria d’Aeroports. Per tant, aquests dos darrers graus comencen la seva extinció progressiva. L’extinció d'aquestes titulacions es realitzarà curs a curs, això significa que a partir de l’any que s’inicia l'extinció ja no hi haurà docència del primer curs, i així progressivament.

Segons l'Acord núm. 211/2014 del Consell de Govern,  pel qual s’aprova el marc d’extinció de titulacions de grau i màster universitari, un cop extingit cada curs s’efectuaran quatre convocatòries d’examen en els dos cursos acadèmics següents.

Excepcionalment l'EETAC, durant el proper curs 2015/2016, tot i haver començat l'extinció del primer curs, impartirà docència de les assignatures del primer i del segon quadrimestres dels estudis que s'extingeixen (1A + 1B) tant en el quadrimestre de tardor i com també en el quadrimestre de primavera. Això significa que els estudiants enrolats en un dels dos plans d'estudis que s'extingeixen (Aeronavegació o Aeroports) amb assignatures de l'1A i/o de l'1B pendents de superar,  el curs 2015/2016 encara tindran possibilitats de cursar-les.

Per a la resta de la programació de l'extinció caldrà que els estudiants consultin la següent taula:

Programació de la Docència durant l'extinció dels Graus

Esgotades pels alumnes les quatre convocatòries d'exàmens sense que haguessin superat les proves, els qui desitgin continuar els estudis hauran de seguir-los mitjançant l'adaptació al nou pla.

El calendari d’exàmens per extinció de docència es publicarà conjuntament amb el calendari d’exàmens ordinaris, abans de la matrícula.

Si després de consultar tota aquesta informació decideixes adaptar-te al nou Grau en Eginyeria de Sistemes Aeroespacials caldrà que tinguis present que aquest nou Grau s’implanta quadrimestre a quadrimestre, això significa que el quadrimestre de tardor 2015/2016 només hi haurà docència del quadrimestre 1A dels nous estudis i que cada quadrimestre s’anirà posant en marxa un nou quadrimestre. A l’acabar el curs 2018/2019 el nou pla d’estudis estarà totalment implantat.

Accedeix a tota la informació sobre l'adaptació mitjançant el següent enllaç:

Adaptació del Grau en Enginyeria d'Aeronavegació i del Grau en Enginyeria d'Aeroports al nou Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials

Documentació relacionada:

Acord núm. 211/2014 del Consell de Govern pel qual s’aprova el marc d’extinció de titulacions de grau i màster universitari

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència