OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / EEABB / Accés als Estudis / DOBLE TITULACIÓ DE GRAU EN ENGINYERIA DE SISTEMES BIOLÒGICS I DE GRAU EN ENGINYERIA ALIMENTÀRIA DE L’EEABB

Requisits d'accés

Haver superat la fase inicial dels estudis del grau d'origen (Grau en Enginyeria de Sistemes Biològics o Grau en Enginyeria Alimentària).

Procediment d'accés

Un cop superada la Fase Inicial, l’estudiantat interessat podrà sol·licitar el cursar un dels dos itineraris (enllaç als itineraris) de doble titulació durant el període establert (desembre/gener).

Pots consultar l'OFERTA DE PLACES que es publica al calendari d'aquesta web.

La resolució dels admesos i exclosos a la doble titulació es publicarà en aquest enllaç:

• Resolució admesos i exclosos a la doble titulació (pendent de publicar)

En el cas que el nombre de sol·licituds per a un itinerari superi el nombre de places ofertes, l’ordre d’assignació de places es basarà en la nota mitjana de l’expedient.

Sol·licitud

• Accedir a la Seu Electrònica de la UPC i seleccionar l’opció “Instància al Director/Directora, Degà/Degana per temes acadèmics

• La persona interessada haurà de posar un tiquet DEMANA OSD , seleccionant les opcions:

• Tema d'ajuda: Accés
  • Tràmit: Accés Doble titulació

Indicant que ja ha ens ha fet arribar la sol·licitud mitjançant la Seu Electrònica de la UPC.

Calendari

En aquest enllaç et trobaràs el Calendari d'accés i matrícula d'estudiants a les dobles titulacions (calendari)

Aspectes significatius sobre la gestió dels expedients de les Dobles Titulacions

• Quan s'accedeix a la Doble Titulació s'obre un tercer expedient de gestió. L'estudiant que cursar una doble titulació veurà a la seva e-secretaria tres expedients; l'expedient de gestió de la doble titulació (on es matricularà mentre cursi la doble titulació) i dos expedients més, un per cada grau (Grau en Enginyeria de Sistemes Biològics i Grau en Enginyeria Alimentària).
  • L'avaluació curricular es farà en els expedients independents dels graus (no a l'expedient de gestió).
  • Per completar la doble titulació cal cursar o reconèixer totes les assignatures obligatòries dels dos plans d’estudis.
  • Per completar la doble titulació és necessari fer  dos Treballs Fi de Grau (TFG) de 18 ECTS cadascun, que poden cursar-se com un de sol de 36 ECTS que englobi els continguts i competències de les dues titulacions.Tanmateix, l’estudiant pot sol·licitar fer dos TFGs diferents, si així ho prefereix.
  • Cadascun d’aquests dos itineraris té la seva pròpia taula de reconeixements i algunes assignatures obligatòries d’una titulació es reconeixen com a optatives a l’altra titulació(properament enllaç a les taules).

• Aquells estudiants que ho sol·licitin, podran cursar optatives específiques de la seva titulació o fer estades de pràctiques. Les pràctiques seran extracurriculars i caldrà autorització per fer-les i especificar grau de destí.

• Cal aconseguir la competència genèrica en 3a llengua per poder obtenir un títol de grau. Atès que la competència genèrica en tercera llengua va associada a l'estudiant/a i no a la titulació, només caldrà acreditar-la un cop.

• Els programes de mobilitat poden donar dret al reconeixement d'assignatures a les dues titulacions, d’acord amb allò establert al precompromís de mobilitat.

• L'estudiant/a d'una doble titulació que vulgui la beca del MEC es poden adreçar a: https://demana.upc.edu/sga/ , seleccionant el tema d'ajuda "BEQUES"

• Quan es finalitzen els estudis de doble titulació cal tramitar dos títols i, per tant, cal abonar les taxes associades al tràmit de cada sol·licitud de títol.

• Si es reconeixen/convaliden crèdits per altres estudis universitaris cal tenir en compte que cal cursar un mínim de 60 ECTS a cada titulació, requisit indispensable per obtenir el títol.

Presentació sessió informativa (clicar)