OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / EEABB / Altres Tràmits / Reconeixement signatura de documents acadèmics

Reconeixement signatura de documents acadèmics (legalització)

Aquest tràmit és per reconèixer els documents expedits per les directores i pels directors o per les secretàries acadèmiques o els secretaris acadèmics de les unitats acadèmiques de la UPC (Centres docents, departaments i instituts universitàris de recerca) que poden ser objecte de reconeixement de la signatura per part de la Secretària General de la UPC amb l'objecte  que tinguin efecte a l'estranger.

Important!! Per poder fer el reconeixement de la signatura l'idioma del certificat de notes ha de ser en castellà.

Per legalitzar documents signats pel personal acadèmic i/o d'administració i serveis del Campus, la persona interessada, en el moment de sol·licitar la documentació, haurà d'indicar explícitament que els documents són per legalitzar, fent una petició mitjançant DEMANA (demana.upc.edu/osdcbl/login.php) . Des del Campus enviarem els documents a la Secretaria General de la UPC i, un cop incorporada la diligència legalitzadora, avisarem la persona interessada que podrà passar a recollir-los.

En el següent enllaç teniu tota la informació relacionada amb aquest tràmit.

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència