OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Reconeixement/Convalidació per estudis universitaris previs

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / EEABB / Reconeixements i Convalidacions / Reconeixement/Convalidació per estudis universitaris previs

Reconeixement/Convalidació per estudis universitaris previs

Taules automàtiques de reconeixements EEABB

Taules d'equivalència automàtiques entre els graus de l'EEABB aprovades per Resolució del vicerector de Política Acadèmica de la UPC núm. 2/2018 QRAG, de 14 de juny de 2018. Taules d'equivalència automàtiques entre els graus de l'EEABB amb el Grau en Paisatgisme aprovades per Resolució del vicerector de Política Acadèmica UPC núm. 2/2019 QRAG, de 21 de juny de 2019.

Llegir Més