Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Serveis Bàsics / Serveis elementals / Servei de reprografia i impressió

Servei de reprografia i impressió

ATENCIÓ: Aquesta informació està pendent de revisar i actualitzar amb la posada en marxa del nou servei per part de l'empresa Servicios Microinformática S.A. (SEMIC).  (19/02/2024). Podeu trobar tota la informació al Servei d'Infrastructures: https://infraestructures.upc.edu/ca/serveis/servei-dimpressio

En cas d'incidència amb l'equip (avaries, incidències,consumibles), envia un e-mail a service@semic.es indicant el teu nom complet i telèfon, el número de sèrie o localitzador (el trobareu a l'etiqueta col·locada a l'equip) i el motiu de la incidència. També podeu contactar amb Consergeria de les escoles.

NOVETATS

Funcionament general del servei

Empresa Adjudicatària: Servicios Microinformática S.A. (SEMIC)    (inici servei al Campus 19/02/2024)

Els usuaris tenen a la seva disposició:

• Màquines multifunció (impressió, còpies i digitalització) en règim d'autoservei ubicades als centres docents i a l'edifici de Campus. Impressió, copiat i digitalització. Amb impressió i escaneig des de pendrive.

• Vies alternatives d'impressió (si vols imprimir des d'un mòbil, table o ordinador que no té els drivers instal·lats)

L'autenticació a les màquines es fa mitjançant el carnet UPC que s'haurà de passar per el lector. També es podrà accedir introduint manualment  usuari+contrasenya intranet UPC.

Portal d'usuari: Permet gestionar la impressió de treballs que podràs alliberar des de qualsevol dels equips multifunció disponibles d'aquest contracte, recarregar el saldo (estudiants) i realitzar encàrrecs de reprografia. https://reprografia.upc.edu (aquest portal només serà accessible des d'internet utilitzant la VPN coporativa (UPClink). Des la xaxa UPC es podrà accedir.

Equips Multifunció al Campus del Baix Llobregat

(darrera actualització 23/02/2024)

EDIFICI/UBICACIÓ  COL·LECTIU
Ed. CAMPUS - D7
Planta 0. Sala UTG (Fondo sala) PAS, PDI
Planta 0. Sala UTG (Porta Delegat, 2ª porta) PAS, PDI
Planta 0. Vestíbul D7 (Fondo sala) Estudiants, PDI, PAS (novetat)
EEABB - D4
Planta 0. Al costat Consergeria i ascensors Estudiants, PDI, PAS
Planta 1. Passadis (quasi davant Direcció EEABB) PDI, PAS
Planto 0. Espai 021 PDI, PAS espai d'accés restringit
EETAC - C4
Planta 0 . Davant Consergeria Estudiants, PDI, PAS
Planta 1 . Espai 142 PDI, PAS espai d'accés restringit
Planta 1 (Vestíbul 101). Torre pdi PDI, PAS
Planta 2 (Vestíbul 201). Torre pdi PDI, PAS
Planta 3 (Vestíbul 301). Torre pdi PDI, PAS
EETAC - C3
Planta 0. Vestíbul PDI,PAS

PDI/PAS

• Podeu imprimir des del vostre equip amb la cua repro-semic-upc instal·lada prèviament. Recolliu  els documents, prèvia identificació, a qualsevol de les màquines instal·lades al Campus

• Cas de problemes amb l'instal·lació de la cua contacteu amb Serveis tècnics. Per problemes amb l'identificació contacteu amb Serveis tècnics o amb

• Nou sistema d'impressió d'exàmens (PDI). Trobareu tota la informació en el següent enllaç: https://serveistic.upc.edu/ca/servei-de-reprografia-al-nuvol-upc(obriu en una finestra nova). Podreu enviar els originals en PDF en format DIN-A4 o DIN-A3, seleccionar nombre de còpies i acabat i rebre les còpies en 24 -48 hores (dependent del calendari establert) al punt de recollida (Consergeries).

ESTUDIANTAT

• Podeu fer servir les màquines ubicades davant les Consergeries de les escoles i al vestíbul de l'edifici D7-Campus
  • Podreu  fer ús de les màquines autoservei mitjançant recàrregues de saldo seguint aquestes indicacions (properament)

PENDENT D'ACTUALITZAR

*PENDENT DE REVISAR
CANVI DE CONTRASENYA INTRANET UPC

S'ha detectat que en canviar la contrasenya de la Intranet UPC, es perden les credencials d´'accés a la cua d'impressió amb la qual cosa no es pot imprimir (a la recollida del treball, després d'identificar-se, no apareix cap treball per imprimir a la màquina escollida).

Per tal de solventar aquesta situació, s'han de tornar a afegir les credencials de windows de la cua. Per fer això, heu de seguir els passos indicats al Manual Instruccions d'instal·lació de la cua d'impressió, punt 1.A (Taulell de Control --> Comptes d'usuaris --> Gestor/Administrador de Credencials i des d'allà afegir nova credencial i omplir les dades de adreça d'internet, nom d'usuari i contrasenya que s'especifiquen al manual.

Per qualsevol dubte o problema podeu contactar amb Serveis Tècnics del Campus a través de https://gn6.upc.edu/cbl-at