Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Serveis Bàsics / Serveis elementals / Servei de reprografia i impressió

Servei de reprografia i impressió

NOVETATS

Funcionament general del servei

Empresa Adjudicatària: CANON ESPAÑA S:A (fins juliol 23 i transitòriament fins nova adjudicació). Actualment en licitació.

Els usuaris tenen a la seva disposició:

• Màquines multifunció (impressió, còpies i digitalització) en règim d'autoservei ubicades als centres docents i a l'edifici de Campus. Impressió, copiat i digitalització. Amb impressió i escaneig des de pendrive.
  • Servei d'impressió des de dispositius mòbils: Impressió enviant correu a través d'un dispositiu mòbil i sempre des del Correu UPC, adjuntant fitxer (en .pdf) i instruccions del treball a l'adreça repromobil.canonicono_arroba.JPGupc.edu.
  • Servei d'impressió via Web accedint a la plataforma d'enviament segura de Canon a la plana Web d'Internet Gateway (únicament en format .pdf).
L'autenticació a les màquines es fa mitjançant el carnet UPC que s'haurà de passar per el lector. També es podrà accedir introduint manualment  usuari+contrasenya intranet UPC.

Equips Multifunció al Campus del Baix Llobregat

(darrera actualització 21/09/2023)

EDIFICI/UBICACIÓ  COL·LECTIU
Ed. CAMPUS - D7
Planta 0. Sala UTG (Fondo sala) PAS, PDI
Planta 0. Sala UTG (Porta Delegat, 2ª porta) PAS, PDI
EEABB - D4
Planta 0. Al costat Consergeria i ascensors Estudiants, PDI, PAS
Planta 1. Passadis (quasi davant Direcció EEABB) PDI, PAS
Planta 1. Passadis (quasi davant Secretaria DEAB) PDI, PAS Es traslladarà abans del 16 octubre  a l'espai 021, planta 0.
EETAC - C4
Planta 0 . Davant Consergeria Estudiants, PDI, PAS
Planta 1 . Despatx Secretaria PDI, PAS Es traslladarà abans del 16 octubre  a l'espai 142, planta 1.
Planta 1 (Vestíbul 101). Torre pdi PDI, PAS
Planta 2 (Vestíbul 201). Torre pdi PDI, PAS
Planta 3 (Vestíbul 301). Torre pdi PDI, PAS
EETAC - C3
Planta 0. Vestíbul PDI,PAS

PDI/PAS

• Podeu imprimir des del vostre equip amb la cua repro-canon instal·lada prèviament. Recolliu  els documents, prèvia identificació, a qualsevol de les màquines instal·lades al Campus
  • Cas de problemes amb l'instal·lació de la cua contacteu amb Serveis tècnics. Per problemes amb l'identificació contacteu amb Serveis tècnics o amb

ESTUDIANTAT

• Podeu fer servir les màquines ubicades davant les Consergeries de les escoles
  • podreu  fer ús de les màquines autoservei mitjançant recàrregues de saldo seguint aquestes indicacions per la recàrrega online (accés a la passarel·la de pagament amb codi QR)

• En cas d'avaries, avaries, incidències i consumibles (inclòs paper i tòner) contacteu amb reprocanon.cn@upc.edu  o  telèfon 93 401 79 66. També podeu contactar amb Consergeria de les escoles.

* Canon ens ha reportat que en ocasions la icona de la cua d’impressió surt ombrejada, i de fet no està disponible. Si aquest fos el cas, us annexem el fitxer clau.reg per tal de solucionar aquest problema. Descarregueu-lo i feu-hi doble clic.

* CANVI DE CONTRASENYA INTRANET UPC

S'ha detectat que en canviar la contrasenya de la Intranet UPC, es perden les credencials d´'accés a la cua d'impressió amb la qual cosa no es pot imprimir (a la recollida del treball, després d'identificar-se, no apareix cap treball per imprimir a la màquina escollida).

Per tal de solventar aquesta situació, s'han de tornar a afegir les credencials de windows de la cua. Per fer això, heu de seguir els passos indicats al Manual Instruccions d'instal·lació de la cua d'impressió, punt 1.A (Taulell de Control --> Comptes d'usuaris --> Gestor/Administrador de Credencials i des d'allà afegir nova credencial i omplir les dades de adreça d'internet, nom d'usuari i contrasenya que s'especifiquen al manual.

Per qualsevol dubte o problema podeu contactar amb Serveis Tècnics del Campus a través de https://gn6.upc.edu/cbl-at