Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Serveis Bàsics / Serveis elementals / Servei de restauració i menjadors de personal

Servei de restauració i menjadors de personal

BAR/RESTAURANT

El Campus del Baix Llobregat disposa d'un servei de restauració que funciona ininterrompudament de 7:45 a 20:00 de dilluns a divendres, tret del mes d'agost en què roman tancat per vacances i horaris especials en periodes no lectius. Està acreditat per l'Agència de Salut Pública de Catalunya en el marc de l'Alimentació Mediterrània (Amed), dieta que és cardiosaludable. Més informació.

•  Control microbiològic. Per garantir el compliment de normativa vigent i la correcta manipulació dels aliments que es posen a disposició dels usuaris dels serveis, la Universitat té contractat un laboratori que realitza periòdicament analítiques microbiològiques a tots els serveis de bars, cafeteries i restaurants.
CONCESSIÓ ACTUAL
SANTA MARTA DE COCINADOS, SL

C/ Esteve Terrades, 10, edifici D7, planta semisoterrani

08860 Castelldefels (Barcelona)

Telèfon: 93 413 70 43

GRUP SOTERAS

Podeu trobar més informació a la web del Servei de Patrimoni (Concessions)

SALA MENJADOR PDI/PAS

Tant el PDI com el PAS tenen a la seva disposició un menjador a l'Edifici Campus al qual s'accedeix mitjançant un codi que heu de sol·licitar a l'Oficina de Serveis. Disposa de 2 neveres, 2 microones, 2 aigüeres i armaris de cuina.

SALA MENJADOR ESTUDIANTS

La Sala d'estudis del Campus, ubicada a la planta soterrani de l'Edifici Campus-D7, disposa de  microones per escalfar i una aigüera per poder netejar els estris de l'estudiantat que es vulgui portar menjar.

Podeu comunicar-nos qualsevol incidència en el funcionament del servei o amb el personal que el presta enviant mail o trucant al telèfon de l'Oficina Responsable

Oficina responsable:

Oficina de Serveis.