Sou a: Inici / Esdeveniments / Actes en commemoració del Dia Internacional de la Dona

Actes en commemoració del Dia Internacional de la Dona

08/03/2022 de 13:00 a 13:30
Afegeix un esdeveniment al calendari

13h         Lectura del Manifest de la Comissió Dones i Ciència amb motiu 8M

13.05h   Pilar de Grillades

Lloc:       Gespa davant edifici Campus

Al llarg del dia organitzarem a través de les xarxes socials el Concurs Dia de la dona, adreçat a la comunitat universitària del Campus, amb preguntes relacionades amb dones pioneres ens els àmbits de l' aeronàutica, les telecomunicacions, l'agroalimentària i els biosistemes.

Penjada de pancartes i fotografies de dones referents a diferents punts del Campus.
18h      Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels: "Les dones matemàtiques al llarg de la història. Què en sabem?" a càrrec de la professora de l'EETAC Margarida Espona. Conferència adreçada als membres de l'Aula Sènior i oberta a la comunitat universitària, prèvia inscripció ()