Sou a: Inici / Esdeveniments / Actes institucionals amb motiu del 25N al Campus

• Actes institucionals amb motiu del 25N al Campus
  • 2022-11-25T12:00:00+01:00
  • 2022-11-25T13:00:00+01:00
La UPC vol aconseguir que l'entorn universitari sigui segur i respectuós per a totes les persones. En linia amb la seva política de tolerància 0 manfiestada en el protocols d'actuació i de prevenció de l'assetjament sexual i/o per raó de sexe, orientació sexual, identitat de génere i expressió de génere, i amb el suport del Pacto de Estado contra la Violencia de Género, s'han elaborat materials de sensibilització per a la comunitat UPC.
25/11/2022 de 12:00 a 13:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Amb motiu de la commemoració del 25N, Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones, us recordem que la UPC manté vigent la campanya PROU! digues no a la violència contra les dones i que a tal efecte s’organitzen diferents activitats a Campus Nord, convidant-vos a participar-hi.

Llegiu AQUI el manifest emès per les Unitats d'Igualtat que conformen la Red de Unidades de Igualdad de Género para la Excelencia Universitaria - RUIGEU

Al nostre Campus, us convidem a participar en qualsevol de les dues concentracions:

• Concentració i minut de silenci a la porta principal de l'EEABB: 12h
  • Concentració i minut de silenci al pati de l'EEABB: 12.30h

Demà al matí a l'entrada de l'EEABB i l'EETAC trobareu un punt informatiu amb material de la campanya PROU! que inclou la nova guia pràctica de la UPC contra la violència masclista i l'LGTBI-fòbia en versió catalana i anglesa