Sou a: Inici / Esdeveniments / AJORNAT: Celebració del primer any del Centre Específic de Reserca Agrotech-UPC

AJORNAT: Celebració del primer any del Centre Específic de Reserca Agrotech-UPC

06/07/2023 de 11:30 a 14:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El sector agroalimentari es troba en fase de desenvolupament i amb moltes oportunitats de creixement i com a UPC volem facilitar la incorporació de tecnologies i processos tecnològics que el permetin.

Amb l'objectiu de contribuir en aquesta transformació, ara fa un any, la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), com una de les universitats politècniques líders d’Europa, va posar en marxa el Centre Específic de Recerca Agrotech-UPC amb l'objectiu d'avançar en la investigació, formació i transferència entorn de l’àmbit de les tecnologies Agroalimentàries.

Quins són els reptes del sector Agroalimentari a Catalunya? Com pot contribuir Agrotech-UPC a la transformació del Sistema Agroalimentari?

Aquestes i altres qüestions són les que us proposem tractar el pròxim 6 de juliol a les 11:30 h a la jornada de celebració del primer any de creació del CER Agrotech, que emetrem en directe des de l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i Biosistemes de Barcelona per al canal de youtube Info Agrotech.

+INFO: https://agrotech.upc.edu/ca/esdeveniments/1r-any-agrotech-upc

INSCRIPCIONS A LA JORNADA (obriu en una finestra nova)