Sou a: Inici / Esdeveniments / Conferència SC'20: Mobilitat, geolocalització i COVID19

Conferència SC'20: Mobilitat, geolocalització i COVID19

La xerrada tractarà sobre les diferents formes de monitoritzar l'evolució de la pandèmia i les diferents eines tecnològiques que ho permeten.
18/11/2020 de 11:00 a 12:30
Streaming
Afegeix un esdeveniment al calendari
- Ponent: Pel Professor Enric Alvarez Lacalle
Actualment professor agregat de l'EETAC (UPC), amb classes de biofísica i biologia computacional a l'EEABB (antiga ESAB) i ETSETB. És doctor per la Universitat de Barcelona en Física. Va realitzar la tesis en dinàmica de fluids i el postdoctorat en neurociència i matemàtica lingüística en el Weizmann Institute of Science a Israel. Des de 2007 treballa a la UPC en el grup d'investigació BIOCOMS-SC on investiga els orígens cel·lulars de malalties cardíaques i, en els darrers mesos, analitza la part de risc de contagis, mobilitat i estructura de l'evolució de la COVID19 en els informes que coordina Dra. Clara Prats a les direccions generals DG-HEALTH i DG-CONNECT de la Comissió Europea. Col·laborador en diferents mitjans de comunicació pel seguiment i control del Covid19 (TV3, BTV,...)
- Sala Actes EETAC i retransmesa per streaming.:

18 de novembre a les 11:00 (fins les 12:30)

Formulari d'inscripció

La xerrada s'adreça principalment a estudiantat de secundària, batxillerat i cicles formatius, però també al públic en general. Si aquest és el teu cas i estàs interessat en assistir-hi envia'ns un correu a

Si voleu adreçar preguntes al ponent ho podeu fer a través de Twitter amb el hashtag #EETAC_preguntesSC.

Seguiu-nos a @EETAC_UPC