Sou a: Inici / Esdeveniments / Jornada #RDITalks :“La UPC: Sinergies i Oportunitats”

Jornada #RDITalks :“La UPC: Sinergies i Oportunitats”

23/10/2018 de 10:00 a 12:30
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Ets una startup en fase de creixement, o una  petita o mitjana empresa? Vols innovar de la mà dels agents de recerca del territori? Vols conèixer els serveis d’innovació d’alt valor afegit que la UPC posa a l’abast de les empreses?

El proper dimarts 23 d’octubre, la direcció del Campus del Baix Llobregat – UPC i el Servei de Gestió de la innovació UPC organitzem conjuntament la jornada : “La UPC: Sinèrgies i Oportunitats”, on presentarem les capacitats i potencialitats de la UPC a les petites i mitjanes empreses del territori, i de manera molt especial  a les empreses ubicades a l’edifici RDIT del  Campus del Baix Llobregat, dins del Parc Mediterrani de la Tecnologia, un dels nostres ecosistemes d’innovació per excel·lència.

La Universitat Politècnica de Catalunya ofereix innovació, talent i tecnologia a l'empresa. Les potencialitats de les escoles del Campus dels Baix Llobregat,  l’estratègia dels UPC Innovation Ecosystems, les capacitats del grups d’investigació per a la realització de projectes d’innovació,  la recerca de finançament nacional i europeu amb partenariat amb la universitat, la gestió documental de la recerca del servei de Biblioteques i l’escola de Doctorat,  seran temàtiques que abordarem en una jornada que hi esperem sigui molt profitosa per tots els assistents.

Informa't i inscriu-te a la jornada

Dimarts, 23 d’octubre de 2018  de 10.00 a 12:30  hores

Sala 013 , planta baixa Edifici RDIT, PMT – Campus Baix Llobregat

Organitza