Sou a: Inici / Esdeveniments / 26-Març: Jornada de Portes Obertes a les Escoles.

26-Març: Jornada de Portes Obertes a les Escoles.

Quan
26/03/2015 de 16:00 a 19:00
On
EETAC i ESAB
Afegeix un esdeveniment al calendari

Coneix l'EETAC i l'ESAB

L'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) i l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) són les dues escoles que vertebren la docència i la recerca al Campus del Baix Llobregat de la UPC, en eixos tan estratègics com l'aeronàutica i l'espai, la telecomunicació i l'enginyeria dels biosistemes.

Si estàs considerant desenvolupar la teva formació en aquestes àrees de coneixement, una bona oportunitat és que assisteixis a les Jornades de Portes Obertes que organitzem durant el segon i tercer trimestre del curs.

En aquestes jornades tindràs l'oportunitat de conèixer els plans d'estudis de les diverses titulacions que s'hi imparteixen i visitar les seves instal.lacions i laboratoris. Podràs preguntar directament tots aquells dubtes sobre els itineraris, els plans d'estudis, la mobilitat internacional, les pràctiques en empreses, així com les sortides acadèmiques i professionals.

Dates de les jornades de portes obertes 2015

Dia Hora
Data límit d'inscripció
Dimecres 4 de març 16:00 2 de març ****
Dijous 26 de març
16:00 23 de març
Dimarts 28 d'abril
16:00 26 d'abril
Dimecres 27 de maig
16:00 25 de maig
Dimecres 17 de juny 16:00 15 de juny

**** ATENCIÓ LA DATA HA CANVIAT!!**** data passada del 25 de febrer al 4 de març en motiu de la vaga d'estudiants convocada i que afecta també alumnat de secundària ***

Lloc:

JPO EETAC: Sala d'Actes 001 Com arribar-hi?
JPO ESAB : Sala de Graus  Com arribar-hi?

Inscriu-te a les Jornades

Si vols assistir a les jornades de portes obertes de l'EETAC omple aquest formulari
Si vols assistir a les jornades de portes obertes de l'ESAB omple aquest formulari