Sou a: Inici / Esdeveniments / Presentació UPCArts al Campus i Espectacle My Robot and Me

Presentació UPCArts al Campus i Espectacle My Robot and Me

16/03/2022 de 11:00 a 12:00
Sala Mercabarna EEABB
Afegeix un esdeveniment al calendari

Encara no saps què és UPCArts?

Ets un tastaolletes dels escenaris? Potser un lletraferit, o un amant de l'art? Tenim bones notícies! La UPC està coent una explosió cultural, i volem que tu en formis part!

No et perdis la presentació oficial d'UPCArts a tot l'estudiantat del campus Baix Llobregat, acompanyada de l’espectacle My Robot and Me: un concert entre un humà i un robot. Peces musicals creades per la intel·ligència artificial seran acompanyades en directe per Miquel Jordà; una simbiosi entre els dos mons (humà-màquina, software-ment). Melodies variades —des de temes pop a música èpica— inspirades en contes d’Isaac Asimov i creades per IA, que ens faran vibrar mentre reflexionem entorn l’essència de la creació artística i l’ego de l’autor, a un món on els robots traspassen les fronteres de la imaginació i l’art.

Porta-hi les teves amistats, els companys de classe, els teus professors, i crida-ho als quatre vents: UPCArts arriba al teu campus, amb més cultura que mai!

Dia: dimecres 16 de març

Horari de l’esdeveniment: