Sou a: Inici / Esdeveniments / Sessió participativa sobre el projecte Galàxia Aprenentatge UPC

Sessió participativa sobre el projecte Galàxia Aprenentatge UPC

• Sessió participativa sobre el projecte Galàxia Aprenentatge UPC
  • 2024-03-14T12:00:00+01:00
  • 2024-03-14T14:00:00+01:00
En el marc de les propostes d'innovació de Galàxia d'Aprenentatge de la Universitat Politècnica de Catalunya, es convoca a la comunitat del Campus del Baix Llobregat, estudiants, PDI i PTGAS de l'EEABB i l'EETAC per tractar temes d'innovació docent i nous espais d'aprenentatge.
14/03/2024 de 12:00 a 14:00
Sala 004 Edifici Campus
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
  • La sessió s'iniciarà amb una benvinguda i breu introducció del projecte a càrrec del vicerector de Política Universitària de la UPC, Sr. Joan Gispets i el vicerector d'Arquitectura, Infraestructures i Territori de la UPC Sr. Jordi Ros. Seguidament, es realitzarà una dinàmica de grups per tal de presentar opinions i propostes sobre com hauria de ser el model docent de la Universitat Politècnica de Catalunya del futur, i es finalitzarà amb una posada en comú i presentació de conclusions.
  • La sessió és oberta a tots els col·lectius, PDIPTGAS i Estudiantat.
  • La vostra participació és imprescindible perquè la jornada sigui enriquidora i productiva.
  • Per tal d’assistir, cal que ens feu arribar omplert el següent formulari d’inscripció:

Recorda: "Si vols canviar el món, forma part del canvi"