Sou a: Inici / Esdeveniments / Taller L'emprenedor: una visió sobre la persona

Taller L'emprenedor: una visió sobre la persona

• Taller L'emprenedor: una visió sobre la persona
  • 2024-05-21T15:00:00+02:00
  • 2024-05-21T17:00:00+02:00

Tallers organitzats per l'Institut d'Estudis Financers, en el marc del Programa d'Educació Financera, per entendre i millorar les finances personals i planificar l'economia, així com desenvolupar habilitats per tenir una visió emprenedora.

21/05/2024 de 15:00 a 17:00
Sala de Graus EEABB
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'educació financera en el món canviant en què vivim esdevé rellevant i necessària per aconseguir un ús eficient i sòlid de les nostres decisions econòmiques, assentades sobre el coneixement que ens ajudi a trobar coherència i consciència sobre la gestió de les nostres finances.

• Taller 1 "Introducció a les finances personals. Aquesta sessió pretén ser un espai de reflexió sobre els conceptes financers bàsics que necessitem per projectar un futur i gaudir d'unes finances equilibrades al llarg de la vida, planificant adequadament les necessitats presents i futures.
  • Taller 2 "L'emprenedor: una visió sobre la persona". En aquesta sessió es treballaran les habilitats necessàries per fomentar una mentalitat emprenedora.

Cal inscripció a través del següent FORMULARI(obriu en una finestra nova) (pots seleccionar un taller o els dos,-recomanables-)