Sou a: Inici / Esdeveniments / Taller presencial sobre Micromasclismes

• Taller presencial sobre Micromasclismes
  • 2023-11-22T11:30:00+01:00
  • 2023-11-22T13:30:00+01:00
Activitat emmarcada dins les activitats per commemorar el Dia Internacional per l'erradicació de la violència contra les dones. El taller s'adreça especialment a l'estudiantat de les Escoles del Campus, però està obert a tota la comunitat.
22/11/2023 de 11:30 a 13:30
Sala de Formació de la Biblioteca
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'associació Conexus(obriu en una finestra nova) organitza dimecres 22 de novembre de 2023 d'11.30h a 13:30h un taller sobre micromasclismes adreçat a l'estudiantat de les Escoles del Campus.

L'objectiu d'aquest taller és fer una revisió sobre possibles conductes que es fan sense ser conscients que són micromasclismes, per tractar d'evitar-les. Serà una xerrada oberta, centrada en el món universitari

Inscripcions al FORMULARI

Lloc: Sala de Formació de la Biblioteca