Sou a: Inici / Esdeveniments / Taula rodona: Dona, vida i ciència

Taula rodona: Dona, vida i ciència

• Taula rodona: Dona, vida i ciència
  • 2024-02-08T18:30:00+01:00
  • 2024-02-08T19:30:00+01:00
Castelldefels commemora el Dia Internacional de la dona i la nena a la ciència i ho fa amb dues taules rodones el dijous 8 de febrer a la Sala Margarida Xirgu de la Biblioteca Ramón Fernández Jurado i l’exposició “Dona, vida i ciència”.
Quan
08/02/2024 de 18:30 a 19:30
On
Sala Margarida Xirgu. Biblioteca Ramón Fernández Jurado
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La Biblioteca del Campus del Baix Llobregat  participa en l'organització de l'exposició "Dona, Vida i Ciència", amb motiu del Dia Internacional de la Nena i la Dona en la Ciència.

L'exposició mostra les biografies de dones científiques relacionades amb la ciutat de Castelldefels, l'ICFO i el Campus del Baix Llobregat de la UPC. Per inaugurar l'exposició, es faran dues tales rodones, el dia 8 de febrer amb el mateix nom: "Dona, Vida i Ciència" .

- A les 12:00. Al Teatre Plaza de Castelldefels.
Taula rodona i inauguració de l’exposició amb els instituts de batxillerat de Castelldefels “Dona, vida i ciència” amb la presència d’Isabel Achaerandio, enginyera d’aliments (EEABB), Cristina Cano, enginyera de telecomunicacions (alumni de l'EETAC), Pilar Gil Pons, astrofísica (EETAC), Carmen Rubio Verdú, física experimental de (ICFO) i Judith Usall i Rodie, psiquiatra Del Parc Sanitari Sant Joan de Déu. Modera: Federica Beduini, física.

A les 18:30, a l' Espai Margarida Xirgu, de la Biblioteca Ramon Fernández Jurado.
Taula rodona i inauguració de l’exposició “Dona, vida i ciència”; amb la presència d’Esther Garcés, biòloga marina i investigadora de l'Institut de Ciències del Mar (CSIC); Ma José Alonso, farmacèutica; Anna Gras, enginyera agrònoma (EEABB) i Victoria Girona, farmacèutica i directora general d’Universitats, Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya; amb la moderació de Montse Sanz, arqueòloga (UB). Es prega inscripció prèvia