Sou a: Inici / Esdeveniments / Taula rodona UPC Alumni: Mercat de treball i sortides professionals

Taula rodona UPC Alumni: Mercat de treball i sortides professionals

23/11/2016 de 13:00 a 15:00
Sala d'actes EETAC
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Els graus i màsters que s'imparteixen a l'EETAC preparen als estudiants per a la seva incorporació al mercat laboral en un ampli ventall d'ocupacions. Sovint al finalitzar els estudis hi ha un desconeixement del mercat laboral i de quin es aquest ventall d'ocupacions on iniciar la sev atrajectòria professional.

Les següents empreses i professionals participants:

• Borja Arias. Software engineer a Skyscanner
  • Didac Fernández Ducable. Aerial Film maker i pilot de drons a Spacedrone
  • Manuel Palacin. Analista del programa Tech Transfer a VenturesBcn-Mobile World Capital Barcelona.

ens parlaran sobre:

• Situació actual d'alguns sectors
  • Tendències de futur
  • Ocupacions demandades

Inscripcions:

www.alumni.upc.edu

93 405 42 63 -

I d' 11 a 13h podreu passar pel vestíbul de l'edifici de Campus on trobareu als tècnics dUPC Alumni que us oferiran un servei personalitzat d'orientació i assessorament del vostre currículum. Us hi esperem!