X Jornades de Geomorfologia Litoral

Quan?

04/09/2019 a 09:00 fins a 06/09/2019 a 23:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala Margarida Xirgu. Biblioteca Ramón Fdez.Jurado. Castelldefels.

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La UPC organitza conjuntament amb l'Institut de Ciències del Mar (CSIC), la Universitat de Barcelona i la Universitat de Girona del 4 al 6 de setembre a Castelldefels les X Jornades de Geomorfologia Litoral.

En la desena edició d'aquestes jornades, es tractaran els següents temes: morfodinàmica costanera i impacte de tempestes, gestió costanera, sistemes dunars i impacte antròpic en zones costaneres, transport de sediments i mètodes d'observació remota, costes rocoses i evolució costanera a llarg termini.

Des de l'any 2000 i amb caràcter biennal, la comunitat científica dedicada a la Geomorfologia Litoral ve reunint-se amb l'objectiu de compartir els seus avenços i conèixer de primera mà -mitjançant sortides de camp- casos d'estudi, avenços tècnics i experiències de gestió litoral.