Sou a: Inici / Esdeveniments / Xerrada en streaming: Drones para salvar al mundo

Xerrada en streaming: Drones para salvar al mundo

En el marc de la 23a Setmana de la Ciència s'ofereix la xerrada en streaming "Drones para salvar el mundo" a càrrec d'Hemav.
15/11/2018 de 11:00 a 12:00
Sala d'actes EETAC
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El proper 15 de Novembre d'11h a 12h, a la sala d'actes de l'EETAC, es realitzarà la xerrada-col·loqui "DRONES PARA SALVAR AL MUNDO" a càrrec de Carlos Ferraz Pueyo, director d'Innovació a HEMAV, líder en tecnologia i aplicacions de DRONS situada al Campus del Baix Llobregat.

Aquesta xerrada es realitzarà dins de les activitats de la Setmana de la Ciència 2018, i està dirigida a estudiants de l'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. Podeu assistir a la xerrada o fer-ho des de les vostres escoles i instituts via streaming a través de l'enllaç: https://tv.upc.edu/

Formulari d'inscripcióclica aquí(obriu en una finestra nova)