Sou a: Inici / Esdeveniments / Xerrada per streaming: 3Cat-2 el primer satèl•lit català: alta ciència a baix cost.

Quan
21/11/2016 de 11:30 a 13:00
On
Sala d'actes EETAC
Nom de contacte
Telèfon de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Aquest any us proposem que, en el marc de la Setmana de la Ciència, compartiu amb nosaltres la conferència que impartirà el Dr. Adriano Camps, Enginyer de Telecomunicació, membre d'RSLAB i UPC-NANOSAT LAB:

«3Cat-2 el primer satèl·lit català: alta ciència a baix cost»

Paraules clau: Satèl·lits, Nanosatèl·lits, CubeSat, Remote Sensing, Teledetecció
Dia: dilluns 21 de novembre 2016.
Hora: 11:30 -13:00
Lloc: Sala d'actes de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (UPC)
Enllaç des d'on la podeu seguir: http://tv.upc.edu

Nascut a Barcelona al 1969. Doctor Enginyer de Telecomunicació per la Universitat Politècnica de Catalunya (ETSETB).
Professor del Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions (TSC) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) des del 1997. Ha publicat més de 160 articles de recerca, ha participat en més de 350 congressos internacionals, principalment en l’àmbit de la teledetecció per microones (Remote Sensing).
És membre del grup de recerca del Remote Sensing Lab( www.tsc.upc.edu/rs ) i del UPC NanoSat Lab (http://www.tsc.upc.edu/nanosatlab ) i realitza la seva activitat docent a l’ETSETB del Campus Nord.

Creiem que pot ser una experiència motivadora per als vostres estudiants de 4t d'ESO i Batxillerat poder visionar aquesta xerrada des de les vostres aules. SEGUIU-NOS!

Des d'avui i fins a acabar la conferència ens podeu fer arribar les preguntes dels vostres estudiants a través de Twitter amb el hashtag #EETAC_CUBECAT2 (poseu el nom del vostre centre).
En el decurs de l'acte el ponent en respondrà tres triades entre les preguntes rebudes.

Us posem a disposició,

• Un formulari per inscriure-us i dir-nos des de quin centre i quants ens seguireu. Us saludarem personalment en el decurs de la transmissió.
  • Un dossier orientat als centres de secundària per si considereu convenient fer un treball previ amb els i les estudiants.

Per a qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb nosaltres:

cbl.relacions.externes@upc.edu