Noticies Mobilitat, Universitat-Empresa

L'ESAB incorpora el grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques a la nova oferta d'estudis de la UPC.
Es publica la nova oferta d'estudis de la UPC.
L'ESAB al diari El Llobregat.
L'Escola Superior d'Agricultura celebrarà aquest 2018 tres jornades divulgatives sobre paisatgisme i alimentació; horticultura biodinàmica i salut; i vitivinicultura. Les jornades, obertes a tothom, es celebraran les segones setmanes dels mesos de febrer, març i maig al Campus del Baix Llobregat de la UPC.
Luis Alonso, reelegit director de l’EETAC
El professor Luis Alonso ha estat reelegit director de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC, centre docent que dirigeix des del gener del 2014. Alonso ha estat l’únic candidat en aquestes eleccions, que han tingut lloc del 4 a l’11 de desembre per urna electrònica.
Entrevista del mes de desembre a Ràdio Castelldefels
En aquesta ocasió, parlem de les experiències d'estudiantat d'ERASMUS que fan estades a les Escoles del nostre Campus.
Entrevista del mes de novembre a Ràdio Castelldefels.
A l'entrevista d'aquest mes a Ràdio Castelldefels comptem amb la presència del director de l'Uniraid, Salvador Margarit, i de l'estudiant del MASTEAM de l'EETAC i organitzador de l'Uniraid, Salvador Beltran.
Estudiant de l'EETAC desenvolupa App d'informacions del Campus del Baix Llobregat
L'estudiant de l'EETAC de Grau en Enginyeria Telemàtica, Marc Cabezas Alarcón, ha desenvolupat (Treball Fi de Grau) una aplicació per a Android anomenada "Beacons UP " que funciona amb beacons i et permet estar al dia de totes les informacions de la Biblioteca i de la resta del Campus del Baix Llobregat.
El 4 de desembre contacte EETAC amb l'International Space Station (ISS)
L’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC, ha estat seleccionada per participar en un contacte en directe via ràdio amb l’Estació Espacial Internacional ISS. L’esdeveniment es realitzarà el dilluns 4 desembre de 2017 a les 16.10 (Hora Local)
Francesc Torres guanya les eleccions a rector de la UPC, segons els resultats provisionals
Amb el 50,23 % dels vots obtinguts, segons els resultats provisionals, el catedràtic i enginyer de Telecomunicació Francesc Torres serà el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) els propers 4 anys.
15-Novembre: Eleccions a rector de la UPC
Els catedràtics Enric Fossas i Francesc Torres opten a rector en les eleccions d'aquest dimecres, 15 de novembre. La campanya electoral finalitza avui, 13 de novembre, i fins al dia 14 es pot efectuar el vot anticipat.
Entrevista del mes d'octubre a Ràdio Castelldefels.
A l'entrevista d'aquest mes a Ràdio Castelldefels comptem amb la presència del professor de l'ESAB Josep Claramunt i del professor i sotsdirector de promoció de l'EETAC David García-Vizcaino.
Torna el "Time to Talk"! Aprofita per millorar el teu anglès.
No et perdis aquesta oportunitat per venir a conversar una estona en anglès.
7 Oct 19:00-24:00. Nit Jove al CosmoCaixa
El proper dissabte 7 d’octubre, de 19:00 a 24:00 tindrà lloc al CosmoCaixa de Barcelona la Nit Jove, Moonit, on es podran descobrir els projectes de la tecnologia aeroespacial actual del Campus de Castelldefels de la UPC al voltant de l’espectacular reproducció de la Lluna de Luke Jerram
Entrevista del mes de setembre a Ràdio Castelldefels.
Aquest mes parlem sobre el canvi en el sistema de video-monitorització de les platges de la ciutat de Castelldefels.
Beca de suport a l'àrea de Relacions Internacionals de l'EETAC.
Vols treballar i compaginar-ho amb els estudis? Oferim UNA BECA D’APRENENTATGE de suport a l'àrea de Relacions Internacionals de l'EETAC.
Marxes d'intercanvi al 2017-2018?...Demana una beca MOBINT de l'Agaur!
Ja s'ha obert la convocatòria de beques MOBINT 2017 de l'Agaur.
Eleccions Junta PAS Funcionari.
Cloenda de l'UP4 edició 2017
El 15 de juliol va tenir lloc la cloenda del projecte UP4 Camp amb els participants i les famílies.
Jornades d'Innovació al Campus del Baix Llobregat.
Aprofita aquestes jornades d'innovació i empreses al nostre Campus i descobreix els teus talents!
Vols conèixer el Fab Lab Tinkerers?
Aprofita les oportunitats que et dona pertànyer a la comunitat del campus per apropar-te al Fab Lab de Tinkerers.
Cloenda MartXXI. Municipi Viladecans
Acte de cloenda dels alumnes de Viladecans participants en l'edició 2017 de Mart XXI.
Exposició dels treballs de recerca de batxillerat i cicles formatius
El "Fem Recerca - XV Fòrum" va tenir lloc el passat 5 d'abril a la sala d'actes de l'Escola d'Agricultura de Barcelona (ESAB) amb l'alumnat dels instituts Les Marines, Josep Lluís Sert, Mediterrània i l'escola La Ginesta
Propera edició de la Fira del Coneixement a Berga el 5 i 6 d'abril.
L'ESAB contribueix amb la participació de la Unitat de maquinària agrícola (ESAB) i la Fundació Miquel Agustí: Producció sostenible d'aliments de qualitat
L'EETAC present al 35 Saló Internacional del Còmic de Barcelona.
La UPC asistirà amb un stand al 35è Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que tindrà lloc del 30 de Març al 2 d'Abril.Tres professors i investigadors de l'EETAC: Antoni Elias, Jordi Berenguer i David Garcia Vizcaino, participaran a l'event i compartiran una xerrada, sobre els Avions i els Mòbils. El certamen es organitzat per FICOMIC al recinte firal de Montjuïc.
Novetats al web del Gabinet de Relacions Internacionals
Convocatòria Beques per donar suport al Gabinet de relacions internacionals i empresa.
Programa formació AGROCUPA'T.
Pràctiques en empreses: Assestments Centers a Ficosa e Idneo
Ajuts, beques i pràctiques d'empresa a HP.
15-16 Nov: International Technical Symposium on Navigation and Timing. Toulouse (France).
Call for applications- ESA Academy Ladybird Guide