Noticies Mobilitat, Universitat-Empresa

Rodat al Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) i a les instal·lacions de l’Agròpolis —espai experimental orientat a la docència, la recerca i la innovació—, el vídeo fa un símil de l’activitat del curs acadèmic amb el cicle natural d’una collita: arriba el juny i l’estudiantat, el PDI i el PTGAS recullen els fruits d'aquella llavor que es va plantar al setembre.

El Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels acull durant la jornada del dia 21 de març la realització de les proves Cangur de matemàtiques, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques.

El nou material creat pel grup de recerca TECTEX, amb seu al Campus de Terrassa, millora les propietats del fibrociment, és molt resistent, més flexible que altres materials de construcció, és ignífug i contribueix a reduir significativament l’impacte mediambiental en la construcció. Amb aquest material ja s’han fabricat panells de façanes, teules, rajoles per paviments i sistemes de reforç de maçoneria. El procés per obtenir-lo està patentat i ara entra en la fase d’escalat industrial per estudiar-ne la comercialització.

De l’11 al 14 de desembre tindran lloc les votacions, per urna electrònica, per escollir les 37 vacants dels representants dels diversos sectors al Claustre Universitari de la UPC. El cens provisional per participar en aquest procés electoral es farà públic el 27 d’octubre i estarà disponible al web eleccionsclaustre.upc.edu.

El Servei d’Esports UPC oferirà el pròxim mes d’octubre diversos tallers de benestar emocional distribuïts en diferents campus i/o en línia. Els tallers son gratuïts i estan oberts a tot l'estudiantat de grau i màster de la UPC. Cal inscriure’s en cadascuna de les activitats.