Proves de selectivitat al Campus del Baix Llobregat de la UPC 2024: 4,5 i 6 de juny

24/05/2024

Durant el més de juny tenen lloc al Campus del Baix Llobregat les proves d'accés a la universitat (PAU). Alumnes d'instituts veïns del Baix Llobregat prenen part en las proves distribuïdes en quatre tribunals ubicats a l'EETAC i l'EEABB.

En aquest apartat,  trobareu durant la realització de les proves, tota la informació sobre l'assignació d'escoles/instituts a cada tribunal i diàriament la ubicació/classes on han estat assignats els estudiants per cada assignatura a avaluar.

(ATENCIÓ: al setembre les proves PAU no tenen lloc al Campus de Castelldefels sinó a BARCELONA. Consulteu la informació  als vostres centres o a la web de la Generalitat)