OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / COMÚ / Matrícula / Guia per fer la matrícula estudiants de NOU Ingrés / Procediment de matrícula d'estudiants nous de Grau que ja hagin cursat estudis universitaris anteriorment.

Els estudiants que vulguin reconèixer assignatures per haver cursat altres estudis universitaris han de venir a la Oficina Oberta el dia que els ha estat assignat a l’ordre de matrícula a sol·licitar el reconeixement/convalidació per altres estudis universitaris seguint les següents instruccions.

El mateix dia formalitzaran una matrícula provisional i se’ls informarà del dia que han de tornar per formalitzar la matrícula definitiva

Com a estudiants nous caldrà presentar en el moment de la matrícula la documentació que està publicada en aquest portal CBL.

Els horaris de classe es podran consultar a la mateixa aula de matrícula, a la web eetac.upc.edu (si ets estudiant de l'EETAC) o a la web eeabb.upc.edu (si ets estudiant de l'EEABB). Cal que consulteu els horaris de les assignatures que heu de matricular, perquè a l’hora de formalitzar la matricula caldrà triar el grup horari que voleu entre els que tinguin plaça disponible.

És molt important que totes les vostres dades personals estiguin correctament introduïdes perquè estan lligades a les dades del carnet UPC.

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència