OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

2 Accedeix a l'eSecretaria per validar i completar les teves dades

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / EETAC / Matrícula / Guia per fer la matrícula estudiants de NOU Ingrés / 2 Accedeix a l'eSecretaria per validar i completar les teves dades

2 Accedeix a l'eSecretaria per validar i completar les teves dades

Si ja has activat el teu compte, ja podràs accedir a l’eSecretaria, que és la plataforma virtual amb la qual accediràs al teu expedient i a tots els tràmits acadèmics durant la teva vida universitària.

Si no revises les teves dades personals i no autoritzes l’ús de les teves dades (RGPD), responent a les preguntes que et fa el sistema, no se’t desplegaran la resta de menús de l’eSecretaria que necessites per fer la matrícula.

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència