OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Recollida del títol i/o suplement europeu al títol (SET)

Un cop rebem els títols oficials i/o SET a la Àrea de Gestió Acadèmica, ens posem en contacte amb la persona interessada per correu electrònic per tal de notificar la recepció i indicar el procediment de recollida.

Qui el pot recollir

• La persona titulada.
  • Una tercera persona presentant un poder notarial d'autorització en el seu nom per poder realitzar el tràmit.

Documentació necessària

• Persones amb nacionalitat espanyola: Cal presentar original del DNI, passaport o carnet de conduir vigents.
  • Persones amb nacionalitat estrangera: Cal presentar original del Passaport vigent. El Passaport es por substituir pel NIE si és dels que porta la fotografia o si s'és ciutadà d'un pais membre de la Comunitat Econòmica Europea o de Suïsa es pot identificar pel Document d'identitat del país d'origen vigent més el certificat de registre de ciutadà de la Unió(obriu en una finestra nova)
  • Original i còpia del poder notarial per recollir el títol, en el cas que el títol el reculli una tercera persona autoritzada. A més haurà d' aportar una fotocòpia del seu DNI i el la persona interessada.
  • Original i còpia del document del Registre Civil en cas que s'hagi canviat el nom i/o cognoms amb posterioritat a la sol·licitud del títol oficial.

Quan fer la recollida

Durant tot el curs acadèmic. Podeu consultar l'horari d'atenció a l'usuari de l'Oficina Oberta

Com recollir el títol oficial o el SET

Els procediments i vies de recollida del títol universitari queden establerts pel Ministeri d'Educació tal com queda publicat en el BOE núm. 167 del 13 de juliol de 1988, apartat sisé.

La recollida es pot realitzar presencialment, per un tercer amb un poder notarial que l'autoritzi o bé es podrà sol·licitar l'enviament a oficines oficials en cas de residir fora de la província de Barcelona.

Recollida presencial:

La persona interessada s'haurà de personar a l'Àrea de Gestió Acadèmica de l’escola aportant la documentació necessària especificada en l'apartat anterior per a identificar-se.

Si la recollida la realitza una persona autoritzada ha de presentar còpia i original del poder notarial juntament amb una  fotocòpia del DNI vigent, tant de la persona interessada com de l'autoritzada.

Prèviament al lliurament del títol haureu de signar en el llibre de registre i el document de recepció del mateix.

Sol·licitud d'enviament

Si actualment residiu fora de la província de Barcelona podeu sol·licitar l'enviament del títol oficial a organismes oficials com són la delegació o subdelegació del govern, ambaixades o consolats d'Espanya a l'estranger.

Tant la sol·licitud com el seu seguiment s'haurà de fer mitjançant l'e-secretaria.

Quan l'estat de la sol·licitud sigui "Títol enviat" caldrà que us poseu en contacte amb l'organisme oficial per tal de concretar, si s'escau, la cita prèvia per a la recollida.

La recollida a l'Oficina oficial és presencial per la persona interessada, en cas que envieu una tercera persona aquesta haurà de disposar d'un poder notarial que l'autoritzi i presentar la documentació necessària.

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència