03/07/2018

Amb motiu del 5è Congrés de les Dones del Baix Llobregat, la subseu a Castelldefels sobre Dones TECH organitza una taula rodona per debatre sobre la situació de les dones en vocacions i ocupacions científico tecnològiques.

29/06/2018

Aquesta exposició pretén reconèixer les aportacions que han fet les primeres dones científiques i tècniques, dones que, des de les seves posicions, van transformar i transformen les fronteres dels espais tradicionalment assignats a dones i a homes.

25/06/2018

La investigadora del grup de recerca gènere i TIC de la UOC, Milagros Sainz i la professora del departament de Física de l'EETAC, Pilar Gil ens parlen en aquesta entrevista de la presència de les dones en ciència i tecnologia.

22/06/2018

El Grup de recerca d’Enginyeria i Microbiologia del Medi Ambient (GEMMA) de la UPC ha construït una planta pilot de 30 m3 per a la producció de bioproductes i bioenergia a partir de microalgues cultivades en aigües residuals. La planta s’ha instal·lat a l’Agròpolis, un terreny experimental situat a Viladecans que forma part del Campus del Baix Llobregat de la UPC i del Parc UPC.

16/04/2018

El Campus del Baix Llobregat de la UPC se suma de nou a la iniciativa internacional ‘Girls in ICT Day’, organitzant a l'EETAC una jornada per apropar el món de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a les noies.

07/02/2018

Ens plau arribar a aquest punt de la trajectòria d'un projecte tan engrescador com innovador: Mart XXI, en el que estudiantat de secundària investigarà si és possible viure al planeta vermell.

22/11/2017

L’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC, ha estat seleccionada per participar en un contacte en directe via ràdio amb l’Estació Espacial Internacional ISS. L’esdeveniment es realitzarà el dilluns 4 desembre de 2017 a les 16.10 (Hora Local)